۳ پاسخ

عزیزم شاید باد رفته توی گوشش
ما اینطور موقعها بین یه پنبه چنتا دونه نمک میریزیم بعد یکمی باشیر خودمون نمدارش میکنیم و میذاریم توی گوش نوزاد البته خیلی کوچولو برنداری پنبه رو ک بره توی گوشش و درنیادا بزرگ باشه همون دم گوششم ک باشع بادو میکشه تا وقتی ک خودش از گوشش درومد فقط دوتا گوششو باهم نذار چون کیپ میشه و صدارو نمیشنوه عصبی میشه یکی رو بذار بعد ک درومد اون یکی رو بذار

چطور فهمیدی گوش درد داره

اگر مریض شده نبرش

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها💑🏻👧🏻 مامان دوقلوها💑🏻👧🏻 ۵ ماهگی