خانما بعد سزارین شانه درد و دنده هام بد جور درد میکنن چیکار کنم

۴ پاسخ

فقط نسکافه و چایی بخور و هر دو ساعت دیکلوفناک بزار.منم تو همین وضعم الان

فقط نسکافه بخور منم همین طور بودم

منم اینطوری شدم
حتما مایعات فراوون بخور و راه برو
برای دردت هم شیاف دیکلوفناک استفاده کن
دو سه روزه خوب میشی نگران نباش

تا میتونی کافئین بخور چایی نسکافه ی فراوون

سوال های مرتبط