۷ پاسخ

با شیردوش بدوش

برو زیر آب گرم بدوش تا خالی شه سینه هات خدای نکرده ماستیت نشه

بدوش راحت میشی شیرتم زیاد میکنه

شیر اومده داخل سینت پر شده برا همین اول برو زیر دوش آب گرم حسابی ماساژ بده بعد بیا بده بچه بخوره ک خالی بشن دردت آروم بشه

باید شیرتو بدوشی عزیزم
اتفاقا چون شیر اولشه خیلی خاصیت داره بدوش و تو پلاستیک های مخصوص که از داروخانه باید بخری بریز و بسته بندی کن و فریز کن
تا سه ماه میتونی فریز کنی و بعد بدی بچت بخوره خیلی خوبه

حتما باید بدوشید اگر با شیردوش دستی نشد برید بیمارستان شیردوش برقی دارن میدوشن

برو حمام زیر اب گرم بدوششون تند تند ک شیرت بره

سوال های مرتبط

مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی