خانما من بچم خیلی کم تکون میخوره بنظرتون مشکلی هست

۳ پاسخ

40هفته ای برید چک کنن خداینکرده مدفوع نکرده باشه

خب طبیعیه الان جایی برای تکون خوردن ندارع ک

سلام عزیزم
ایشالله دیگه به سلامتی دنیا میاد
اما بعله کم تکون خوردن علامت خطره
مخصوصا تویه هفته هایه بالا این هفته ها خیلی باید حواستون به تغییر رفتار بچه باشه
بنظرم برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی