۴ پاسخ

پاشویه با آب و نمک بکن
فقط اب ولرم باشه
دستمال نم بکن روی شکمش بزار
هی نمدار کن و بزار تا تبش بکشه
پیاز بزار کف باش
پلاب بکش کف پاش
اگر دیگه اصلا یه زره هم پایین نیومد حنا و سرکه سیب قاطی کن
بکش کف پاش و کف دستش
اگر سرکه نداشتی با آب

پسر منم تبش بالاس پاشویه میکنم یه ساعت بروفن میدم

سریع ببر اورژانس

دکتر دکتر ببر

سوال های مرتبط

مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 مامان سلین🌈🌈🌈🌈🌈 ۱ سالگی