تا ۱۳انقضا داره
نه عزیزم ۱۳ ام هست ولی این تاریخ ها حد اقل هست حتی اگه یه زمان تاریخ دیدی گذشته بجوشون اگه شیر نبرید و ترش نبود سالمه
۱۳ خورده
۳ روز دیگه وقت داره یکمش هم می تونی بجوشونی ببین خراب شده یا نه
این قوطی ها کلا یک هفته انقضا داره
انقضا ۱۳خرداد
فکر کنم ۱۳ م هست.چون تولیدش هم ۳۰ م بوده معمولا انقضا نمیتونه یکم باسه.اون ۳ اونورتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.