۴ پاسخ

اگر اخرا وزن کم بود
هر روز بستنی بخور
ژله بخور و دلستر
خیلی وزن گیری بچه رو سریع میکنه

من ۲۷هفته وزن بچم‌یک کیلو بود
۳۶هفته رفتم ۲۴۰۰ شده بود گف یکم کمه وزنش. لیدی میل خوردم روزی ی پیمونه ۳۸هفتگی‌رفتم شده بود ۲۹۰۰ تو دوهفته بالیدی میل ۵۰۰گرم اضافه کرد

نگران نباش عزیزم توی شکم هفته های آخر هفته ای ۲۰۰ -۲۵۰ گرم اضافه میکنن اگه هفته ای ۲۰۰ اضافه کرده باشه الان ۲۸۰۰ هست

خب سونو رشد اول خوبه
دومیم مسلما خوبه
من ۲۸هفته۱۱۳۰بودیکم کم بود

امروزم سونو وزن دارم خدا خودش رحم‌کنه

سوال های مرتبط