۶ پاسخ

من 34 هفته زایمان کردم ب 36 نرسیدم . 34 هفته 2300 بود

رفتی سونو‌مامان لوبیا،طبیعی هستی یا سز

رفتی سونو عزیزم همه چی الحمدلله خوب بود

همشون 😂

من ۳۵ هفته ۲۵۰۰

من ۳۶ هفته ۱ بودن فک کنم یا ۳ ۲ کیلو ۸۰۰ بود😅🥲

سوال های مرتبط

مامان لِناوتودلی🤍 مامان لِناوتودلی🤍 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان پسرای گلم😍💕 مامان پسرای گلم😍💕 ۳ ماهگی
مامان محمد سبحان🧒🏻 مامان محمد سبحان🧒🏻 ۱۰ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی