از من ۴۶ بود گلم چرا نره بالا زود آزمایش دادی فقط
اره من بتام150بود
700عالیه که برای چی تکرار کنی؟ به نظرم هفته دیگه برو سونو به جای تکرار بتا،بعضی دکترا استرس میدن فقط توجه نکن به جای تکرار بتا آخر هفته دیگه برو سونو صدای قلبشو بشنوی
۷۰۰که شما بارداری
هفتصد که کم نیست چقدر تاخیر داشتی؟
بتا من ۲۰۰ ۲۵۰ بود سر هر دوتا بچم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.