خانوما کسی بوده بتا ۷۰۰ باشه بعد بالا بره نگرانم

۶ پاسخ

از من ۴۶ بود گلم چرا نره بالا زود آزمایش دادی فقط

اره من بتام150بود

700عالیه که برای چی تکرار کنی؟ به نظرم هفته دیگه برو سونو به جای تکرار بتا،بعضی دکترا استرس میدن فقط توجه نکن به جای تکرار بتا آخر هفته دیگه برو سونو صدای قلبشو بشنوی

۷۰۰که شما بارداری

هفتصد که کم نیست چقدر تاخیر داشتی؟

بتا من ۲۰۰ ۲۵۰ بود سر هر دوتا بچم

سوال های مرتبط