.........
کالیستا بنفش
زمستون خریده بودم ۵۰۰
من قبلا کالیستا بنفش میزدم ولی حالا کالیستا صورتی گرفتم خیلی خوبه،۷۵۰خریدم
من بارین آبی میزنم موقع زدن کثیف کاری داره ولی ربملش خیلی خوبه موقع شستشو سیاه نمیکنه
من قبلا اسنسصورتب گرون شده الان ویولت سر ابی گرفتم حدود دویست عالیه
رومنس
کالیستا
من قبلا اسنس مشكي ميزدم خوب بود
الان دو سر شيگلم ميزنم عاليه
قبل عيد من ٩٠٠ خريدم
چند ساله اسنس مشکی
اسنس صورتی
من اینا استفاده میکنم عالیه
قبلا ۶۰۰ میخریدم ولی حالا ۱۱۰۰ شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.