۲ پاسخ

هر هفته اسم یه شهر رو مینویسن
منم قبلا اسم یه شهری بود هی میگفتم چرا اسم این شهرو نوشته بعد فهمیدم واسه آشنایی با منتطق و شهرهای ایران هستش

هر هفته فکر کنم اسم ی شهر رو مینویسن برای اشنایی با اون شهر

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۶ سالگی
مامان دنیز وکارن مامان دنیز وکارن ۶ سالگی
مامان مامی لیمو مامان مامی لیمو ۸ ماهگی
مامان آروین🧿 مامان آروین🧿 ۵ سالگی