۹ پاسخ

هیچی خواهر نگرفتم

هیچی نگرفتم .واسه دخترم هم ماه بهمن یه دست گرفته بودم همون مبپوشه

هیچیییی

من که هیچی نخریدم امسال عیدی نداریم
عیدمون انشالله عید پیروزیمونه

واسه خودم هیچی خرید نکردم
ولی برای دخترم خرید کردم

هیچی برای خودم نخربدم حتی یه جوراب طی سال من هرچی خوشم بیا میکیرم ولی واسه شوهرم و پسرم کامل خربد کردم

کیف کفش فقط خریدم برا خودم امروز خرید دخترمن ی ماه پیش انجام دادم

من میترسم برم بیرون خرید

هیچی. کفش ندارم امروز برم بگیرم اگه بشه. البته برا پسر کوچیکمم چیزی نگرفتم شاید اونو بگیرم خودم یهو بعد تعطیلات

سوال های مرتبط

مامان آیهان💗💙 مامان آیهان💗💙 ۵ ماهگی