سلام من آتلیه آنلاین دارم با قیمت بسیار مناسب و با آتلیه واقعی مو نمیزنه کارم با همه جا متفاوته برا ماهگرد تولد بارداری و... خواستید روبیکا پیام بدید نمونه کار بدم09043693316
طبیعیه اگه فقط عطسه اس
الان دیدم. سرفه هم میکنه. حتما سرما خورده
فقط عطسه؟ علام دیگه نداره؟ خب شاید حساسیت داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.