۵ پاسخ

دکتر اسماعیلی خیلی خوبه من تیزنوبیک رفتم منشی ش پیرمرده. خیلی بداخلاقه ساعت ۶ صبح رفتم نوبت گرفتم

سبزیان رو تعریفشو خیلی شنیدم ولی سخت نوبت میده
ولی اسماعیلی خیلی خوبه رفتم پیش خیلی توجه میکنه

من دخترمو میبرم پیش تیزنوبیک دختر خوبیه
دستشم سبکه

تیزنوبیک هم‌خوبه قدیمین اینا ..خب تجربه بیشتر

نکویی،سبزیان اونم خوبه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۲ سالگی