دکتر اسماعیلی خیلی خوبه من تیزنوبیک رفتم منشی ش پیرمرده. خیلی بداخلاقه ساعت ۶ صبح رفتم نوبت گرفتم
سبزیان رو تعریفشو خیلی شنیدم ولی سخت نوبت میده
ولی اسماعیلی خیلی خوبه رفتم پیش خیلی توجه میکنه
من دخترمو میبرم پیش تیزنوبیک دختر خوبیه
دستشم سبکه
تیزنوبیک همخوبه قدیمین اینا ..خب تجربه بیشتر
نکویی،سبزیان اونم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.