من به عنوان یه خواهر حتما توصیه میکنم، سونو تو 36هفته برین، بچه ها الان زودتر کامل میشن، حتما برین، من بچه ام سر همین سونو نرفتن مرده به دنیا اومد 😭😭😔
من یکی 31 هفته رفتم دکترم گفت یکی دیگم باید برم یا فردا میرم یا هفته دیگه
احتمالا برا چک کردن وزن و اینکه هنو سفالیکه یا ن
۳۶ -۳۷ هفته باید بری ببینی بریچه یا سفالیک وزنش چطوره و ..
من هفته ی دیگه هم سونو دارم
شاید بخاطر اینه که وزنم هفته ی پیش کم شده بود
ولی اگه وزنت اوکی بوده فک نکنم بفرسته دوباره
برا من گفت لازم نیست خودم گفتم بنویسه همین الان برگشتم از سونو
من ۳۲ هفته و ۵روز رفتم سونو خداروشکرهمه چی اوکی بود اما دکترگفت چون دیابت داری و کمی دفع پروتئئن(زیر۳۰۰) بهتره هرهفته یاهفته ای دوبارسونو و nst بدی که من هنوز نرفتم🤦🏻♀️🤦🏻♀️
اگه مشکلی نباشه نیاز نیس من از ۲۸ هفته تا الان ۴ بهر سونو رفتم دو هفته ای یک بار
من فردا نوبت دارم برم...البته من چون هم وزنم بالاست هم دیابت بارداری دارم احتمالا به اون خاطر نوشته به امید خدا ۳۸ هفته هم ختم بارداری دارم
آره دکتر من که میفرسته
من امروز نوبت سونو دارم
۳۰ هفتههم رفته بودم دکتر گف این اخریه
من۳۵ هفته میخوام برم
نه نمیفرسته اکه وزن نینی اوکی بود دیگه نمیگه که بری تا ختم بارداری مثلا ۳۸ اینا من خودم هنوز نرفتم
فقط دلم میخاست برم ببینم نینی تو چ وضعیتی هست ۳۶ هفته رفتم دکتر کفت دوباره تا قبل زایمان یکی دیگ هم باید بری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.