بخاطر اهن و شیربچگی
همش از چیزای شیرین نیست
دکتر میگفت وقتی قاشق دهنی میدی
غذاش فوت میکنی بوس کردن
باعث میشه اون میکروب ک تو دهن خودمون وارد دهن بچه هم شه دندونش خراب کنه
ویزای شیرین زیاد خوردن و مسواک نزدن . من چیزای شیرین کم میدمش وای همینکه خورد فوری دندوناشو یا با انگشتم یا مسواک حتما میشورم
بخاطر
آهن و شیر شب
و مسواک نزدن و شکلات و قندد خوردن زیاد من پسرم اصلا نمیزارم قند بخوره بعدش حتما میبرم مسواک میزنم حتی دندون هاش لکه هم ندارع
شیر شب خوردن چیزهای مثل شکلات بستنی و مسواک نزدن
حتما وقتی شربت آهن رو خوردند با پنبه دندونهاشون باید پاک بشه و بعدش مسواک زده بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.