چرا دندون بچه ها تو این سن خراب میشه؟

۵ پاسخ

بخاطر اهن و شیربچگی

همش از چیزای شیرین نیست
دکتر می‌گفت وقتی قاشق دهنی میدی
غذاش فوت می‌کنی بوس کردن
باعث میشه اون میکروب ک تو دهن خودمون وارد دهن بچه هم شه دندونش خراب کنه

ویزای شیرین زیاد خوردن و مسواک نزدن . من چیزای شیرین کم میدمش وای همینکه خورد فوری دندوناشو یا با انگشتم یا مسواک حتما می‌شورم

بخاطر
آهن و شیر شب
و مسواک نزدن و شکلات و قندد خوردن زیاد من پسرم اصلا نمیزارم قند بخوره بعدش حتما میبرم مسواک میزنم حتی دندون هاش لکه هم ندارع

شیر شب خوردن چیزهای مثل شکلات بستنی و مسواک نزدن
حتما وقتی شربت آهن رو خوردند با پنبه دندونهاشون باید پاک بشه و بعدش مسواک زده بشه

سوال های مرتبط