همه چیزش خوبه نگران نباش،ترازو ها با هم یکی نیستن و اختلاف دارن باید همیشه با یه ترازو چک کنی....
شیر شب ک خیلیا از خداشونه دارن تلاش میکنن شیر شب و قط کنن
پسر منم همین قدرشیر میخوره
معمولا بعد از شروع غذای کمکی بچه ها استپ وزنی دارن توی ماه نی نی شما دندون درآوردنم در نظر بگیر
ماشاءالله شیر که خوب میخوره غذا هم که میخوره وزنش هم خوبه دیگه بچه روز شیر میخوره براش کافی هس شب بزار بخوابه رشد بچه تو خواب هس چه اشکالی داره بیدار نشه
درباره شیر شب زر زده دختر من تا نزدیک سه ماه که رفلاکسش شدید نبود خیلی و سیر بود شب تا صبح اصلا شیر نمیخواست رشدشم بهتر بود حالا چون همش گرسنشه ساعتی یکبار بیدار میشه رشدم نمیکنه. ترازو هم همیشه با یکی بسنج باهم اختلاف دارن
ماشاالله خیلی خوبه که دختر من نهایت ۵۰۰ تا شیر بخوره میان وعدم ک اصلا
چجوری وزن نمیگیره مگه میشه
شیر که خوب میخوره.غذا هم داره خوب میخوره .عجیبه وزن نمیگیره .شیر شبو قطع کرده دگ این که مشکلی نیست ولی اگه وزنش کمه خودت شبا پاشو شیر بده بهش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.