۸ پاسخ

رایگان
فقط همون هزینه بستری و ....

دولتی با تامین اجتماعی رایگاننن

دولتی فکر کنم رایگانه

طبیعی دولتی باید در حد رایگان باشه اما خصوصی من از دکترم پرسیدم هیچ فرقی با سزارین نداشت دقیقا همون زیر میزی

من باز بیمه روستایی هستم رایگانه که البته بیمارستان دولتی
ولی بدونِ بیمه طبیعی گفت ۲۰ میلیون...سزارین ۳۰

من ک بیمه تأمین اجتماعی هستم رایگان فقط ماما میخام بگیرم

مگ طبیعی پول میگیرن؟؟

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰

لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

سوال های مرتبط