اره خیلی
واکسن برا هر دو پاش زدن یا یکی
خداروشکر منم باید هفته بعدی ببرم ان شاءالله برام دخترم منم راحت باشه
۶ ماهگی هم همینه
دختر منم دو ماهگی رو اصلا تب نکرد .۴ ماهگی هم همینطور .ولی ۶ ماهگی رو دیروز زدیم تب داشت دیروزو تبش تا ۳۸/۵ رفت یه عالمه پاشویه کردم دیشبو تا خوب شد
آره دختر منم خوب گذروندش
از الان استرس ۶ ماهگیشو دارم
واکسن دوماهگی پسرم خیلی خوب رد شد
به شدت از تجربیات مامانای اینجا می ترسیدم
ولی پسرم قوی گذروندش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.