من پسرم 13 کیلو هست و 7 شورتی مای بی بی
موهاش قشنگه منم فر دوست داشتم ولی فر نداریم نمیشه
۶ ببند ۵ هم میشه
ماشالله ب موهاش
خیلی دوست دارم موی فر ❤
5 شورتی اندارش میشه
از قبل جنگ تا حالا پوشکش نمیکنم
ولی فک کنم سایز ۶
۶شورتی
من دخترم ۱۱ونیم بود ۴میبستم
دخترمن ۱۰کیلوعه ۵میبندم
من خیلی وقته بچمو از پوشک گرفتم
6 یا 5
۶ شورتی یا مای بیبی
من 6شورتی
باید ۶ببندی
سلین ۱۲کیلوعه ۵میبندم مولفیکس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.