۱۳ پاسخ

من پسرم 13 کیلو هست و 7 شورتی مای بی بی

موهاش قشنگه منم فر دوست داشتم ولی فر نداریم نمیشه
۶ ببند ۵ هم میشه

ماشالله ب موهاش
خیلی دوست دارم موی فر ❤

5 شورتی اندارش میشه

از قبل جنگ تا حالا پوشکش نمیکنم
ولی فک کنم سایز ۶

۶شورتی

من دخترم ۱۱ونیم بود ۴میبستم

دخترمن ۱۰کیلوعه ۵میبندم

من خیلی وقته بچمو از پوشک گرفتم

6 یا 5

۶ شورتی یا مای بیبی

من 6شورتی

باید ۶ببندی
سلین ۱۲کیلوعه ۵میبندم مولفیکس

سوال های مرتبط