۴ پاسخ

من وقتی باردار بودم یک روز علائم داشتم یک روز نداشتم یک روز در میون بود علائم هام 🤧

خوابم هم الان خیلی زیاد شده الان اینا عادیه

من اول خیلی میخوردم الان چیزی خورده نمیتونم الانم از این وضیعت حالم بهتر میشع

بله روزانه علائم کم و زیاد و عوض میشن

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان توت فرنگی 💙 مامان توت فرنگی 💙 هفته بیست‌وسوم بارداری