چرا من تهوع و گشنگیم از بین رفته فقط سینه درد دارم!؟؟

۷ پاسخ

منم الان هشت هفتمه امروز تهوع و گشنگیم رفته خیلی نگرانم یکم باهم حرف بزن اروم شم🥺

نه من مطمینم پسره

من از اول علایمی جز درد پریودی نداشتم الان یک هفته هست اونم ندارم کلا انگار باردار نیستم خدا بخیر بگذرونه

چ ن‌بچه ات پسره

علائم تو ۳ ماه اول موجی هستن. ثبات ندارن.

بخاطر تغییر هورمونو آماده شدن سینه برای شیر دهیه طبیعیه عزیزم

الزاما نباید همه علائمو باهم داشته باشی و اینکه توی هفته های مختلف علائم متفاوتن

سوال های مرتبط

مامان جوجه 🐣 مامان جوجه 🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی
مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته سی‌ودوم بارداری