منم الان هشت هفتمه امروز تهوع و گشنگیم رفته خیلی نگرانم یکم باهم حرف بزن اروم شم🥺
نه من مطمینم پسره
من از اول علایمی جز درد پریودی نداشتم الان یک هفته هست اونم ندارم کلا انگار باردار نیستم خدا بخیر بگذرونه
چ نبچه ات پسره
علائم تو ۳ ماه اول موجی هستن. ثبات ندارن.
بخاطر تغییر هورمونو آماده شدن سینه برای شیر دهیه طبیعیه عزیزم
الزاما نباید همه علائمو باهم داشته باشی و اینکه توی هفته های مختلف علائم متفاوتن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.