منم روز ۵ هستم بدون علائم
عادیه
عزیزم بعضی از زنا هستن اصلا علائم ندارن حتی سینه درد
من خودم بارداری قبلیم هیچی علائم نداشتم فقط پریودم تأخیر افتاده بود
من آی یو آی کردم خداروشکر مثبت شد ولی کلی علائم داشتم گرگرفتگی درد پریود حال تهوع
منم روز ۱۳ ام بدون علائمم غصه نخور تنها نیستی🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.