عرق کاسنی از کیی باید خورد واقعا راست یا نه میگن بخوری بچه زردی نمیگیرع

۱۰ پاسخ

بخوری ضرر نداره خنکیه، ولی قطعی ام نیست

من که هر چند روز در حد یک استکان میریزم تو آب میخورم ولی خب میگن انقباض میاره نخوردم

چرت بنظرم من دختر بزرگم خوردم ولی بدنیا اومد ۳شب واس زردی بستری شد واسم همش سردی جات میخوردم بااینکه

درسته

من از شروع ماه هشتم دارم میخورم

من شروع کردم روزی یه لیوان میخورم

نه ربطی نداره

بنظرم نخور باعث تحریکات رحمی میشه من دو سخ قاشق خوردم دو تا انقباض بد و شدید اومد سراغم دیگه نخوردم

رب انارم خوبه میگن

نمدونم من دکتر گوفت بیخور من دیروز شروع کردم

سوال های مرتبط