۲ پاسخ

من دانشکده دندانپزشکی شیفت عصر بردم..دکترش هئئت علمی دانشکده دندانپزشکی و مهربون بود البته پسرمن۸سالشه و همکاری کرد..قیمتاش مناسب ولی حداقل یکماه تو نوبت باید بمونی تا وقت بدن

روبه روی بیمارستان دکتر شیخ دندون پزشکی کودکانه عالیه

سوال های مرتبط