بدن دختر منم درمیاد ولی بعضی وقتا
پوستش نازکه به خاطر اونه
سردش نباشه اینجوری شده
اینا بعد تشکیل کامل رنگ دانه زیر پوست درست میشه تا ۷ ماهگی/پوستشون نازک هست عروق خونی پیداست
سلام عزیزم
اصلا نترس طبیعیه
برای گرم و سرد شدن
پسر من الان دو ماه و خورده ایه
از روز اول که بدنیا اومد اینطوری بود
تو بیمارستان هم کلی ازمایش و اینا گرفتن آخر سر فهمیدن برای گرم و سرد شدن
باز تو یکماهگی هم بردم دکتر همینو گفت
اگر گاهی طبیعیه وقتایی ک زور میزنن مال پسر منم همینه باز خودش باز میشه اگه داعمی دکتر ببر
سلام بدن دختر منم بدنیا اومدنی اینطوری بود
الانم گاهی اینطوری میشه
دکتر براش ازمایش تیرویید نوشته فعلا نبردمش
ببرش دکتر حتما
سلام باید ببری دکتر
وای چرا اینجوریه وقتی بدنیااومدهم اینجوری بودعزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.