آبگوشت بدم دخترم؟؟؟

۱۰ پاسخ

بده بابا من ۴۰ روزم بوده ک بهم آبگوشت دادن😅الانم هیچ مشکلی ندارم چیزیمم نشده فقط چربی نده من خودم سیب زمینی تو آبگوشت و میدم دخترم

من میگم نده
رفلاکس نیاد سراغش

اره بده ولی نخود و چربی هاشو جدا کن

من دادم پسرم خیلی دوست داشت غذاهای که براش جدا درست میکنم نمیخوره

حبوبات تا ۱سال ممنوع هستش

اره بده من خیلی بهش دادم و پسرمم خیلی دوست داره
بده هیچی نمیشه

نه از ۸ ماهگی مجاز الان زود

آره بده
نوش جونش

سنگینه خیلی

ن عزیزم

سوال های مرتبط

مامان پناهم😍 مامان پناهم😍 ۱ سالگی
مامان گیسو❤️گونش👧🏻 مامان گیسو❤️گونش👧🏻 ۱۶ ماهگی