بده بابا من ۴۰ روزم بوده ک بهم آبگوشت دادن😅الانم هیچ مشکلی ندارم چیزیمم نشده فقط چربی نده من خودم سیب زمینی تو آبگوشت و میدم دخترم
من میگم نده
رفلاکس نیاد سراغش
اره بده ولی نخود و چربی هاشو جدا کن
من دادم پسرم خیلی دوست داشت غذاهای که براش جدا درست میکنم نمیخوره
حبوبات تا ۱سال ممنوع هستش
اره بده من خیلی بهش دادم و پسرمم خیلی دوست داره
بده هیچی نمیشه
نه از ۸ ماهگی مجاز الان زود
آره بده
نوش جونش
سنگینه خیلی
ن عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.