۵ پاسخ

بستنی اصلا خوب نیست فعلا که ندادم تا جایی که بتونمم نمیدم

بستنی چون شکر داره تا یکسالگی ممنوعه

میدم درحددوقاشق چای خوری

من اره میدم چون هوا گرمه روزی دوبار میدم یه بار ساده میدم یه بار هم با بیسکوییت مادر له میکنم بهش میدم
و چون یخه لثه هاشم بی حس می‌کنه کمتر میخاره

نه هنوز ندادم صبحا کره میدم میخوره یعنی اگر ندم خودمم نباید بخورم اینجوری هم دارم میفهمم حساسیت نداره

سوال های مرتبط