۸ پاسخ

مثبتی ایشالا منم دلدرد پریودی داشتم

مارو از استرس کشتیی چرااا نمیری ازمایش

یک چندروزصبربروازمایش بده انشالله مثبتی گلم

انشاالله مثبت باشه گلم ،من تو تاپیکا اولم بی بی چک هاله دار داشتم ولی آزمایشم منفی،انشاالله از شما مثبته چون خیلیارو دیدم با هاله مثبت بودن

مبارکه انشاالله به سلامتی

انشالله عقب میندازی با ازمایش مثبت برمیگردی گلم

چن روز تاخیر داری ؟؟؟

صبر کن اگه عقب انداختی برو آزمایش ولی بی بی حتی خط کم رنگ هم نشانه بارداری

سوال های مرتبط

مامان اینده 🫂 مامان اینده 🫂 قصد بارداری
🚫❌️🚫🥰خانوما خاهش میکنم رد نشین ‌ و بخونید 🚫❌️❌️🚫 من ۲ و نیم ساله در حال اقدام ب بارداری هستم از وقتی عروسیمون رو گرفتن بعدش ماه قبل عکس رنگی انجام دادم ماه اردیبهشت قرص لتروزول و آمپول منوتروپین و آمپول آزاد سازی استفاده کردم. دو تا آزاد سازی گنارکس ۵۰۰۰ بعدش. از روز ۱۳ آزاد سازیم تا الان ک روز ۱۵ آزاد سازیم میشه هرچی بی بی چک میزنم هاله میندازه. علاعمم فقط یه کم سینه هام بزرگ و سفت شدن و وقتی دست بزنی درد دارن از ظهرم کمرم درد میکنه ولی درد خفیف. بعدش هم خودم هم شوهرم خیلییی خیلییی ذوقکی هستیم واقعا حیلی خوشحال میشیم اگ واقعا باردار بشم شوهرم ک میگه هستی چون بی بی چک هاله واضح دادن ولی کمرنگه خلاصه خیلی ذوقشو داریم میترسم اگ نباشه بد جور بخوره توی ذوقمون. فردا میشه ۱۶ آزاد سازیم صبح بی بی میزنم اگ بازم هاله انداخت میرم آزمایش. خانوما توروخدا واسم دعا کنید عکس بی بی ها هم تاپیک قبلی ها هست نگا کنید و راهنمایی کنید ب نظرتون مثبته یا نه