همون ۲ سالگی گرفتم نه نق بزنه میبرم دستشویی
گاهی پیش میاد دوماه گرفتم اگه نصف شب لج کن نیاد گاهی جیش میزنه
پسر اولی ۳۱ ماهگی گرفتمش،الان ۵ سال و ۸ ماهشه،هرررررشب جیش میکنه😭😭😭😭😭
پسر دومی ۲ سال و نیمه س،هنوز نگرفتمش،امیدوارم این دیگه اذیتم نکنه
۲و ۶ گرفتمش
۳ شب اول جیش کرد بعدش نه خشک موند
من بیست و یک ماهگی از پوشک گرفتم الانم که دیگه سه سالش نه اصلا
دوسال و ۹ ماه
نه اصلا شبا جیش نمیکنه
تو خواب تکون زیاد میخوره یا ازاین پهلو به اون پهلو میشه
یوقتایی ناله میکنه سریع میبرمش
۱۵ روزه گرفتم چهار پنج شبه پوشکش خشکه ولی من میبندم
دو سال و نیم بود.نه جیش نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.