۳ پاسخ

ن اوکیه
اسهال میکنع زیادش

زیاد نده اسهال میشه حواست باشه ماست هم ندی بهش ک خوب نیست

نه عزیزم خوبه فقط زیاد نده باعث اسهال میشه

سوال های مرتبط

مامان حامین🦢 مامان حامین🦢 ۲ سالگی