۸ پاسخ

برای این که حیف نشه اون یکیو بدین باباش😂

زیادنده که زبونم لال ماه های بالاتردرگیررفلاکس میشی شیرخشک نده عزیزم

آجی میدونی چیکار کن ..خواهر شوهر من خیلی داناس همزمان با یه سینه شیر میداد ..یه لیوان میزاشت زیر اون یکی سینش که شیرش نریزه حیف بشه
پر که میشد میریختش توی شیشه شیر ..بیدار که میشد میداد میخورد تا دوباره سینش شیر بیفته

زیرش شیشه بذار.بعدش با سرنگ بده به بچه

مال منم همچنان همینطوره انقد حموم رفتم و لباس عوض کردم خسته شدم

نرماله تا اومده درست بشه طول میکشه حداقل یکماه

اولاش اینجوریه همه اینجوری میشن 40 روز بگذره دیگه نمی‌ریزه چون بچت میخوره اضافی نمیمونه

شیرت زیاده خداروشکر منم همینطوری بودم

سوال های مرتبط