۱۱ پاسخ

بنظر من برین که اگه نیاز به ویتامین و اینجور چیزا داشتین بهتون بده

نه اصلا
اتفاقا دکتر من گفت فعلا سونو لازم نیس وایسا ۳ هفته دیگه برو که خیالت راحت باشه استرسم نکشی الکی

۸ هفته برو یه بار برو
هی مرتب بری نه تنها فایده نداره بلکه استرس میگیری
۹ ماه باید صبوری کنی مامان جونی

تو تاپیک من گفتید ک همین علائم رو داشتید و باردار بودین ،یعنی شماهم تیر کشیدن و درد پریودی داشتین بعدش چند روز ب موعد مونده رفتن و فقط یکم سینه هاتون حساس شدن

منم همینکارو میکنم . حتی بتا م نرفتم . ازین کیت های بتا خاله م خون گرفت ازم . فقط فخمیدم مثبته.
فقط یه بار آخر ماه میرم سونو برای قلب .

زود نرو بعد نمیتونن تشخیص بدن کوچیک بهت استرس میده که دیده نشده برو چندروز دیگه بیا بخاطرهمین بابد توفکربری استرسشو داشته باشی . خودمم نرفتم ۸هفته برو دیگه واژینالت نکنه واژبنال زیاد برای جنین خوب نیست

اگه رشد بتات خوبه و مطمینی خارج رحمی نیستی میتونی ساک رو نری. چک ساک بارداری معمولا برای تشخیص بارداری پوچ و‌خارج رحمه ک بعیده شما باشی

نه ۸ هفتگی برو فقط

من دکترم یکبار گفت برو ساک حاملگی رو ببینه رفتم خوب بود خداروشکر
لکه بینی افتادم دوباره رفتم خداروشکر قلبش هم تشکیل شده بود
دوباره گفت هفته دیگ برم واضح صدای قلبشو بشنوه دوباره باید برم
دیگ نمیرم تا ان تی اگه ایشالله مشکلی پیش نیاد

نه اشکال نداره. همش رو با هم برید.

من دکتر گفته بود برم برای سونو قلب نرفتم یه بار میرم انتی
هرچی کمتر بهتر

سوال های مرتبط