پسرم پوستش اگزما داره چه کرمی بزنم براش؟

۴ پاسخ

پسر منم داره
یماه پیش خیلییی شدید شد یهو
تو تاپیکام هست نکا کن
من مدااام کرم ثمین یا ایروکس میزدم
روزی دوسه مرتبه
بدنش هی میره و باز دوباره درمیاد
ولی صورتش خوب شد
یکی دوشبم پماد هیدروکورتیزونو با کرم قاطی میکردم میزدم صب پامیشد عالی بود ولی باز دوباره میزد
دیگه پمادو ترسیدم بزنم ولی همچنان کرمو میزنم
زیادم نمیشورمش
روزی دوسه بار فقط میشورم جیشو پیپیشو
همینجوری پوشکشو عوض میکنم

اورين از داروخانه بگير عاليه

هیدروکورتیزون بزن با وازلین بهداشتی بچه

من مرطوب کننده بی بی فرست زدم آب رو آتیش بود

سوال های مرتبط

مامان نهال👶🏻 مامان نهال👶🏻 هفته چهاردهم بارداری
مامان محمد رضا💙💙 مامان محمد رضا💙💙 ۱۶ ماهگی