رفتم ان تی نی نیو دیدم 😁 اما هرچی گفتم جنسیتش چیه نگفت. Nt ۱.۳ خوبه؟

۸ پاسخ

منم خیلی مهم نیست برتم جنسیت بچه . دکتر ولی سلام فری نوشته باید بدم تو اون معلوم میشه. دیروز لکه بینی داشتم رفتم دکترم مامانم زنگ زده میگه جنسیتش رو میپرسیدی.

سل فری ندادی ؟ تو اون معلوم میشه

عکس آنتی رو بفرست عزیزم تا جنسیتشو صدرصد بهت بگم

پسره 😁😁😁من میدونم

سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده



@Nazdaneh1403

خدارو شکر عزیزم

آره خوبه ، انتی نی نی منم ۱.۳ بود ، انشاالله سالم و سلامت بغلش کنی

اره عزیزم خوبه.هر جنسی که هست آن شاالله سالم باشه

سوال های مرتبط

مامان هامین🤍 مامان هامین🤍 روزهای ابتدایی تولد
مامان قاصدک🕊️ مامان قاصدک🕊️ هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته بیست‌ویکم بارداری