منم خیلی مهم نیست برتم جنسیت بچه . دکتر ولی سلام فری نوشته باید بدم تو اون معلوم میشه. دیروز لکه بینی داشتم رفتم دکترم مامانم زنگ زده میگه جنسیتش رو میپرسیدی.
سل فری ندادی ؟ تو اون معلوم میشه
عکس آنتی رو بفرست عزیزم تا جنسیتشو صدرصد بهت بگم
پسره 😁😁😁من میدونم
سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده
@Nazdaneh1403
خدارو شکر عزیزم
آره خوبه ، انتی نی نی منم ۱.۳ بود ، انشاالله سالم و سلامت بغلش کنی
اره عزیزم خوبه.هر جنسی که هست آن شاالله سالم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.