مامانهای هم هفته ی من شما بچه رو کجا حس میکنید؟؟برای من پایین میزنه خیلی

۶ پاسخ

من بالا اطراف ناف

برا منم هنوز گاها پایینه
اول سفالیک بود
الان بریچه
همه جا ی ضربه ای گاها حس میکنم
ولی پایینم همینطور گاهی وقتا

برای من هم پایینه و زیر ناف بریچ هم هست

منم زیر نافم حس میکنم

برای منم همیشه زیر شکمهه

تو هفته ی شما همه پایین حس میکنن

سوال های مرتبط