سونو انتی کی باید برم؟

۵ پاسخ

۱۲ هفته و سه روز خوبه

اصولا ۱۲ هفته ۶ روز

من گفت ۲۰ این ماه

دکترت بهت میگه

بیست و هفتم هشتم خرداد برو

سوال های مرتبط

مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان پسرجونیم مامان پسرجونیم هفته بیستم بارداری
مامان محسن مامان محسن ۵ ماهگی
مامان سید مجتبی مامان سید مجتبی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان دخملاومحمدمهدی مامان دخملاومحمدمهدی هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان ایلیا وروجک مامان ایلیا وروجک ۲ ماهگی
مامان جوجه نازم مامان جوجه نازم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌ویکم بارداری