سونو انتی تا کی باید بدم؟

۴ پاسخ

زودتر برو شاید تتریخ ان تی با تاریخ پری و سونو قبل متفاوت باشه دیر نشه

تا ۱۳ و ۶ روز
اما تو هفته ۱۲ بده بهتره
من رفتم ۱۳ هفته بودم

12هفته بهترین زمانشه

12 هفته و ۳-۴ روز

سوال های مرتبط

مامان سولماز مامان سولماز هفته سیزدهم بارداری
مامان سید علی مامان سید علی ۷ ماهگی
مامان فندقی مامان فندقی هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان السا و نی نی مامان السا و نی نی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان پسرجونیم مامان پسرجونیم هفته بیستم بارداری
مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان امیر ابوالفضل🩵 مامان امیر ابوالفضل🩵 ۴ ماهگی
مامان دوقلو معجزه خدا مامان دوقلو معجزه خدا هفته بیست‌وسوم بارداری