۱۸ پاسخ

والا پسر من انقد مارو میزنه مو میکشه چنگ میندازه کله به کله میزنه سردرد گرفتم😂😂😂

ارهههه بابا بدجور طبیعیه😂👌

بله رادمان هم همینه نمیدونم باید چجوری رفتار کنم که این کارا تو سرش نمونه 😐

گاز میگیره ولی ن از روی عصبانیت . بازیش میگیره ‌ مو هم هیمنطور . بازکر از دستش جیزی رو نیگر لجباز میشه بچه . باهاش بازی بازی بگیر یا بگو خودش بده

عادی پسرم هم میزنه موهامو می‌کشه گازم میگیره ولی واکنش نشون نمی‌دم ول می‌کنه می‌ره باهاش حرف بزنی یادگرفته صدا دربیاره با دهنش تف تف می‌کنه یه وضعیه کلٱ این بچه بچه اولم هرچقدر آروم و آقا بود این برعکس

تو این سن طبیعیه ولی واکنش شما ممکنه باعث بشه باهاش بمونه
الان تلاشش برای برقراری ارتباط و نشون دادن هیجان و احساساتشه چون بلد نیس حرف بزنه اینکارو میکنه

اره بابا پسر من دهن ما رو جر میده

نه والا
نمیزنه
مگر اینکه اذیتش کنیم یا چیزی که میخواد بگیریم اونم بعضی اوقات
همیشه ن

گاز که نه ولی مدت هاست یادگرفته هی میزنه تو سرو صورتمون هی میگه اَح مو که نگم دستش ک ب موهام میخوره سریع تار تار میکشه گاز فعلا نمیگیرع تا ببینیم خدا کریمه .ولی جدیدا هی بهش میگم نازی نازی نازی کن یاد گرفته یه اَح که زد بهش میگم نه نازی .نازی میکنه خوب که نازی کرد یهو تتتتق میزنه میگه اَح🤣

عزیزم طبیعیه

فک کنم اولین بارته بچه کوچیک میبینی؟

پسر من هم کچلم کرد از بس موهامو کشید هم دماغمو شکوند🫠

همه اینا که گفتی تو این سن طبیعیه و نشونه شروع استقلال کودکه. داره مفهوم «من» رو یاد میگیره

من همه جام گاز گازیه از دست این بچه با۵تا دندونش🥴🥴

عزیزممم داره کشف میکنه رو بچه عیب نزار فقط باید درست باهاش رفتار کنی که متوجه بشه وگرنه عادیه

دقیقاپسرمنم همینه چشم وبینی نمیکنه فقط فقط چنگ بزنه ازدست این بچه بینی عملیم دوباره نیازبه عمل داره😆😆

عزیزم بچست طبیعیه، همشون گاز میگیرن مو میکشن میزنن چون نمیدونن کار بدیه

بله

سوال های مرتبط