چون هوا خنکه تابستون گرمه بچه اسهال و مریض میشه
چون گرمه اب بدنشون کم میشه .
شهریور تایم خوبیه
من قصد دارم اون موقع
آخه هوا گرمه میگن بچه اسهال استفراغی میشه
پاییز هم ماه مهر نباید بگیری میگن مهر مادری کم میشه
بهار وپاییز میگن خوبه فک کنم چون گرمه
ولی بنظرم اگر بچه همکاری میکنه تابستونم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.