۴ پاسخ

فقط موقعی ک تب داره اهن ندین. مولتی اوکیه.

سرماخوردگی مشکلی نیس اتفاقا مولتی لازمه ولی تو اسهال ندین مخصوصا آهن

من از دکتر پسرم پرسیدم گف منعی نداره و میدادم

روی تب تاثیر داره

سوال های مرتبط

مامان دخترنازم💖😍 مامان دخترنازم💖😍 ۲ سالگی