کی گفته بعد سزارین شیر نمیاد من پسر اولم سزارین شدم تازه ۳۶ هفته هم دنیا اومد شیر خودمم بهش دادم
من تو کیفم میخوام بزارم قطعا احتیاج میشه
من دوتا سزارین داشتم تو۳۷هفته م شیر خودم رو دادم از لحظه تولدش اصلا شیر خشک ندا دم
شیر خشک اپتامیل بخر توی فنجون درست کنو با قشقچی بهش بده و گرن انقدر گریه میکنه ک دیونت میکنه
یواشکی ببر بده
دیگه باید انقدر میک بزنه بیاد دیگه😫
همون سینتو باید بدی هرچقدر مک بزنه شیر مییاد ولی بچه که دنیا میاد شیر هم میاد فقط مایعات بخور
من الان سینمو فشار میدم یه ابی ازش میاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.