خانما قرص ال دی با اورژانسی چ فرقی داره

۲ پاسخ

اورژانسی فکر کنم دوبار تو سال میشه مصرف کنی

ال دی باید روزانه خورد زیاد اعتمادی نیست
اورژانسی قوی تره و یه بار میخوری

سوال های مرتبط

مامان ✨🤱🩵 مامان ✨🤱🩵 ۳ ماهگی
مامان مامان النا مامان مامان النا ۱۲ ماهگی