۱۵ پاسخ

انگار بهداشتتون رسما از عقل تعطیله

وزنش که خیلی خوبه دختر من سه ماهشه الان ۵۸۰۰ شده

ببین وزن هر بچه بستگی به وزن تولد داره ،نسبت به وزن تولدش زیاد اضافه کرد،ولی یک بچه که وزن تولدش بالاتر دنیا اومده این وزن مثلا براش نرماله

ن خوبه غلط کردن بده بچه بخوره

نه بچه منم وزن تولد 2600 بود 2ماهگی 4800 امروز که 3ماهه شده 5400 نگرانم فکر میکنم کم وزن گرفته، شیر خشکی هست

زرمیزنن وزن گیری بچه الانه بعددندون درمیارن لاغرمیشن من دخترم بدوتولد3350بوددوماهگی 6200 اصلا نگفت اضافه وزن داره

ن خوبه میگن ب منم گفتن ولی واکسن رامیزنی بچه گوشتش آب میشه لاغرها میشه

پسر منو گفت باید ماهی ۹۰۰گرم وزن بگیره با وزن تولدش حدود ۶۳۰۰باشه

وزنش خوبه عزیزم نگران نباش
پسر من ۲ماهگی ۵۹۰۰ بود گفتن عالیه

خیلی شیرمیخوزه یکم نظم بده به شیرخوردنش ولی ماهی یه کیلونرماله که زیادبشن

من ۴ ماه و ۱۲ روز ۸ کیلو بود وزن تولد ۲۵۰۰ دکتر گفت اضافه وزن داره

ن قدش ۵۶بود

شیر خودتو بهش میدی

وزنش ک خوبه نرمالع من بردم۲ماهگی پسرمو ۵۶۰۰بود قدشم۶۰گف نرمالع

ن خوبه وزنش عالیه
من بچم دوماهگی ۵۳۰۰بود

سوال های مرتبط