۱۰ پاسخ

تیغ چیه بابا
نخیر نگران نشو الکی
دکتر به من گفت آمپول میدیم

نه عزیزم تیغ نمیزنن
خاله شوهرم پسرش تا ۱۴ ماهگی دندون درنیاورده برده دکتر یک آمپول میزنن نمیدونم چی بود آمپولش یادم نیست ویتامین دی بود کلسیم بود نمیدونم دقیق یادم نیست
میگه بعد یکهفته اولین دندونش دراومده

یهویی چنتا در میاره دختر منم دیر دراورد الان ۶تا باهم داره در میاره🫤

خواهر زاده من 14 ماهگی دندون دراورد اونم چهارتا یکجا

پسر من بعد ۹ ماه چهارتارو باهم دراورد

دختر من یکسالش شد و در نیاوردع

یعنی چی که لثه رو تیغ میزنن!!!

نمیدونم منم خییییلی نگرانم چند روز دیگه بچم یک سالش میشه وهنوز هیییچ دندون درنیورد

نمیدونم پسر منم که در نیاورد هنوز

بچه منم نداره هنوز دندون🙁

سوال های مرتبط