آزمایش بتا 8300 بود تو چهار هفته بنظرتون زیاد نیس؟

۷ پاسخ

من بعد یک هفته تاخیر رفتم ۶۹۰ بود

یعنی پهلو درد من هم به همین خاطره؟؟

آره بابا

بتا شما چند بوده؟

مال من۵هفته۵۶۰۰بود

دو قلو شاید

ای جونمم شاید دوقلو باشه🥹😍😍

سوال های مرتبط

مامان فندقاا 🥹 🤍 مامان فندقاا 🥹 🤍 هفته یازدهم بارداری
مامان نی نی خوشکله مامان نی نی خوشکله هفته نهم بارداری