۵ پاسخ

من ۲۸۰۰ دنیا اومد سه ماهگی ۶۶۰۰ بود

ماهی ی کیلو اضافه کن
رو نمودار سبز میفته
من دیروز دخترمو بردم دکتر ۵۷۰۰ بود
وزن تولدش۲۹۰۰
چون رفلاکس داره این ماه خیلی اذیت شد و شیر درست نخورد

من ۲۹۵۰ دنیا اومد
۴۰ روزگی ۴۲۱۰ بود

۲۳۰۰ به دنیا اومد سه ماهگی ۵۷۰۰ شده

دو ماه و نیم ۵۵۰۰بود چن روز دیگ سه ماهش شد میبرم وزن کنم

سوال های مرتبط

مامان علی 💙آوینا🩷 مامان علی 💙آوینا🩷 ۵ ماهگی
مامان حسام مامان حسام ۴ ماهگی