۳ پاسخ

لووتیروکسین داروشه
من کم کارم ولی چاق نیستم بی حوصلگیم ننیدونم والا خسته ام یا نه 😄تا بوده همین بودم هیچ فرق نکردم تو این مدت
چندساله قرص مصرف میکنم همیشه باید بخورم چون خوب نمیشه فقط باید کنترل شه

لوترکسیین۱۰۰ کلا مرتب طبق دستور باید استفاده کنی

من همیشه تو بارداریهای سه ماهه اول کم کاری داشتم وبعد سه ماه دیگه قرص لازم نبود خوب میشدم ولی امسال یهو از ۷۰کیلو عرض تقریبا یه ماه شدم ۶۱ازمایش دادم پرکار بود ۳یا۴ماه تحت نظر بودم الان دیگه کم کارو پرکار نیست ولی گفت۶ماه یبارازمایش تکرارکن

سوال های مرتبط