۳ پاسخ

تخمک گزاری نیست؟؟ چون من موقع تخمک گذاریم این علائم دارم

منم همینطوری بودم.
درد میکشید به مقعد و کشاله رون.
الان از صب زیر شکمم سفت شده سمت چپ زیر ناف.دست میزنم انگار یه گردو زیر شکممه.
خداکنه بارداری باشه دیگه این مرحله بگذره

منم درد داشتم ،ان شالله بارداری

سوال های مرتبط