سلام بر ۳۸ هفتگی و هنوز بی‌خبر از درد😆

۶ پاسخ

ببخشید ۳۹ هفته چون ۳۸ پر کردم

چرا واقعا درد نمیگیره ؟ بخدا که راست گفتن خردادیا مودی ان 🫠

خوب داخل خونه ورزش کنید تکون بخورید نه اینکه همش دراز کشیده باشید

والا ما ۳۹ رو پرکردیم فردا میشم ۴۰ هنوز خبری نیست

منم دوس دارم دیگه ۳۸زایمان کنم ...ینی ۳۹منظورمه منم😁😁

چرا درد نمیگیره ما رو ای خدااااا

سوال های مرتبط

مامان امیر علی 💙🧿 مامان امیر علی 💙🧿 ۱۲ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سیزدهم بارداری
مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان سپهر👶🏻🩵 مامان سپهر👶🏻🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا💖 مامان آنیا💖 روزهای ابتدایی تولد
مامان نگارنیکان نویان مامان نگارنیکان نویان روزهای ابتدایی تولد
مامان نیل🩷✨️ مامان نیل🩷✨️ ۱۰ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد