ببخشید ۳۹ هفته چون ۳۸ پر کردم
چرا واقعا درد نمیگیره ؟ بخدا که راست گفتن خردادیا مودی ان 🫠
خوب داخل خونه ورزش کنید تکون بخورید نه اینکه همش دراز کشیده باشید
والا ما ۳۹ رو پرکردیم فردا میشم ۴۰ هنوز خبری نیست
منم دوس دارم دیگه ۳۸زایمان کنم ...ینی ۳۹منظورمه منم😁😁
چرا درد نمیگیره ما رو ای خدااااا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.